کد خبر 1653382
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
روته: آماده دفع حملات احتمالی از سوی روسیه هستیم

دبیرکل ناتو با بیان اینکه این ائتلاف بر روی بودجه نظامی خود سرمایه‌گذاری می‌کند، گفت ناتو آماده دفع هرگونه حملات احتمالی از سوی روسیه است.

به گزارش مشرق، «مارک روته» دبیرکل ناتو روز چهارشنبه در بروکسل طی یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «اویکا سیلینا» نخست‌وزیر لتونی بیان کرد: «ناتو آماده رویارویی با دشمن و هرگونه نیرویی است که قصد حمله به ما را دارد.»

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دبیرکل ناتو این اظهارات را در واکنش به مقامات ارشد سرویس اطلاعات خارجی آلمان که ادعا کرده بودند «مسکو احتمالا تا سال ۲۰۳۰ به ناتو حمله کند» عنوان کرد و افزود: «در حال حاضر و در آینده ما بر روی بودجه نظامی و صنعت دفاع خود سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنیم.»

«مارک روته» در قسمت دیگری از اظهاراتش با اشاره به وضعیت جنگ اوکراین گفت که استراتژی ناتو درباره اوکراین، اطمینان یافتن از توانایی این کشور برای تداوم مبارزه است و کشورهای غربی باید هر اقدامی را برای حمایت از اوکراین انجام دهند.

دبیرکل ناتو در پایان افزود: ما به «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه اجازه نخواهیم داد به مسیرش در اوکراین ادامه دهد. ما باید نسبت به کمک‌های نظامی به کی‌یف مطمئن شویم و بدانیم که اوکراین در موقعیت ضدحمله قرار دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمیر IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    روسیه هیچ غلطی نمیتواند بکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس